mandag 21. september 2009

TJSC har en ny utfordring CUTE#1,Oppbevaringstips.
Ta bilder av oppbevaringsløsningen du har og send inn:)

Her er mine løsninger

Ble ett dårlig bilde men pytt pytt, glasskrokker fra ikea, supre til oppbevaring av blomster eller annen pynt




En treboks med mange rom som jeg arvet av min farmor:) bruker den til kanppene mine




Hyller og skuffer fra ikea:)





Kurver fra euro pris, supre og billige:)




Oppbevaringsbokser fra claus olson (ikke sikker på hvordan det skrives)
Bruker dem til bånd og charms, brads, eylets og pyntenåler




Stengene fra ikea elsker jeg, lett og få oversikt over hva man har, har en på veggen og en rett over pulten




Dette er sånne du tørker bestikk i, syntes de passer fint til promakers, lett og se hvilken farger som befinner seg der. Har også brukt den samme oppbevaringen til annet utstyr som linjaler og ect

2 kommentarer:

  1. her var det masse tips å hente, synes det gjør seg veldig med blomster osv på glass

    Takk for at du vil dele tipsene dine med oss=)

    SvarSlett
  2. Veldig mye fine løsninger du har!!:)

    Takk for at du viste frem plassen din;)

    SvarSlett