torsdag 8. november 2012




Ser ut som om jeg bare får oppdatert bloggen 1 gang i året gitt. 
Hverdagen er fylt med jobb og unger. 

Men nå ar jeg hvert på to treff i høst.
Først var jeg i Tønsberg på casakreativ treff i oktober
Og nå i November har jeg hvert på Grorudtreffet, der var jeg så heldig og få
plass på det ene kurset til Anna Finnabair

Her er det jeg har fått laget på treff










Mitt resultat av kurset til finnabair (lerret)





Fikk en utfordring av min kusine om og lage ett bursdagskort
som Marius kan gi bort i neste bursdag og kortet skulle være fargerikt



Årests første julekort




                                                                Ett kort til
                                         



                                                           En lagpå lag lo



                                                   






                                                Disse lagde jeg på casatreffet























3 kommentarer:

  1. Digger alt du har fått laget.. Synes alt egentlig er sinnsykt kult, men har spesielt forelsket meg i din dag kortet. .Og det er ti ganger mer fantastisk i virkeligheten en på bilde.. :-)

    SvarSlett
  2. Åååååååååå tusen takk :)

    SvarSlett
  3. 1 gang i året.. Hmmmmm, mer en det nå.. Du lager så mye fint når du ført har overskudd, så please please, sender deg masse mojo ;-)

    SvarSlett