mandag 11. januar 2021


Hei

Etter mange år med scrappe tørke har jeg endelig fått tid og overskudd til og begynne igjen.


Dette kortet har jeg laget til Nordsalten-hobbyklubb sin utfordring, 

En veldig morsom oppgave

utfordringen er:

Finne frem det eldste kortet i bloggen din, og la deg inspirere, hvor annerledes vil du gjøre det nå? 


Du finner nettsiden på linken under

 https://nordsalten-hobbyklubb.blogspot.com/




                                                                 Slik ble resultatet:

                                      

                                         









                                                     


Jeg brukte dette kortet til inspirasjon, det er det første kortet jeg har laget og var til min kjære svigermor


                                                     



4 kommentarer:

  1. Nydelig mønsterpapir du har brukt, og likte den enkle bretteteknikken.

    SvarSlett
  2. Herlig kort!fine detaljer, og flott sammenheng i pyntingen. Morsomt at du tok utfodringen og ble med oss hos NSHK. DT Ingunn

    SvarSlett
  3. Herlig kort... Digger at du er i gang igjen... ;-) Og helt fantastisk og se det første kortet, motivet du har brukt der er jo bare sååååå den tiden :-)
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  4. Tusen takk :)
    gøy og pusle med papir igjen

    SvarSlett