tirsdag 16. februar 2021


I helgen ble jeg med på hobbylagerets digitale treff:) 
Kjempe gøy og være med på treff igjen selv om det ikke er helt det samme og sitte hjemme, men jeg koset meg masse og fant mye inspirasjon i alt det flotte som ble lagt ut.
Men selv om jeg satt hjemme så følte jeg meg ikke alene, satt i tlf og skravlet med min kusine mye av  helgen, kjempe koselig:) 
Her er den flotte bloggen hennes:https://kreativelena.blogspot.com/



De hadde laget ti utfordringer, jeg rakk og lage 4 av dem.


Den første utfordringen jeg prøvde meg på var:


Lifteoppgave med @screppa! Lift dette kortet av Inge Groot. Å lifte betyr å herme eller kopiere. Det har @screppa gjort her med sitt kort - nå er det din tur!»


Her er mitt bidrag





Neste utfordring jeg ble med på var:

Gjenbruk og resirkulering er kjekt, se om du finner noe kartong/papp du kan bruke som base (f.eks. pizzaeske fra frossenpizza, tom cornflakes-eske el.l.). Ønsker også å se bruk av maling, og gjerne en dies eller to.
Du kan lage hva du vil, så lenge du har med noe resirkulert i papp/papir. Ta gjerne bilde før du begynner, så vi kan se forvandlingen.


Jeg fant en eggekartong og pyntet den:)







Den 3 utfordringen jeg ble med på lød som så:

La deg inspirere av LO-en som Jorunn laget under livesendingen, og lag din egen LO. Må inneholde ett eller flere bilder som du har tatt selv.


Her er Lo`en Jorunn lagde på live sendingen




Her er mitt bidrag. En lo av beste mommo og william





Den siste utfordringen jeg kastet med over var:

Oppgave 10 - fargelegging, lag et kort eller et annet papir prosjekt MEN jeg vil se at hovedmotiv på prosjektet ditt er fargelagt. Hva du bruker til å fargelegge med bestemmer du selv.



Dette er mitt kort























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar